Tuesday, May 26, 2015

(Video 18+) The Voyeur - L'uomo Che Guarda - Kẻ Thích Nhìn Trộm (Italy, 1994, Eng. & Viet. Sub., HD)



Released:  January 27, 1994
Genres:  Drama
Countries:  Italy
Director:  Tinto Brass
Actors:  Antonio Salines Erika Savastani Francesco Casale Franco Branciaroli Frank Finlay Katarina Vasilissa Lulu Martine Brochard Raffaella Offidani Stefania Sandrelli Ted Rusoff Tinto Brass




At a college in Rome, a professor, nicknamed "Dodo" is in a deep depression. His stunningly beautiful wife has just left him for another man. Dodo wants her back very badly and has erotic daydreams about her. A beautiful young student in his class asks him for a ride home and seduces the lucky man, but still he wonders about his wife and her lover. While visiting his father he meets his dad's very sexy live-in nurse who takes care of much more then his broken leg. She tells Dodo of a beautiful young woman whose been having a sexual relationship with his father.

Tại một trường đại học ở Rome, một giáo sư có biệt danh là "Dodo" đang trong tình trạng tuyệt vọng cùng cực. Người vợ cực kỳ xinh đẹp của anh ta vừa bỏ anh ta để đi theo một người đàn ông khác. Dodo rất muốn cô ta quay trở lại, và cứ mơ mộng lãng mạn ngày đêm về cô ta. Một cô sinh viên trẻ xinh đẹp trong lớp học anh ta dạy nhờ anh ta đưa về nhà và quyến rũ người đàn ông may mắn này, nhưng anh ta vẫn cứ ám ảnh về cô vợ và gã nhân tình. Trong khi viếng thăm cha, anh ta gặp cô y tá bốc lửa người có nhiệm vụ quan tâm chăm sóc cho chiếc chân gãy của cha anh ta, nhưng đã làm hơn thế nữa. Cô ta kể cho Dodo về một người phụ nữ xinh đẹp đã đang có mối quan hệ tình dục với cha anh ta.


The Voyeur
The Voyeur Poster.jpg
Directed byTinto Brass
Produced byMarco Poccioni
Marco Valsania
Written byTinto Brass
StarringKatarzyna Kozaczyk
Francesco Casale
Music byRiz Ortolani
CinematographyMassimo Di Venanzo
Edited byTinto Brass
Release dates
27 January 1994
Running time
97 minutes
CountryItaly
LanguageItalian









No comments:

Post a Comment