Monday, December 19, 2016

(Video 18+) The Dark Side Of Love - Mặt Trái Của Tình Yêu (USA, 2012)



Rating: NR
Genre: Drama
Directed By: Jorge Ameer
Written By: Jorge Ameer
In Theaters: Jun 21, 2012  Limited
On DVD: Sep 11, 2012
Runtime: 87 minutes
Studio: Hollywood Independents

Two estranged brothers -- gay Julian, who's taken care of their mother for years, and abusive drug addict Michael -- come together when their mother dies. Now they struggle to deal with their past, their prejudices and their feelings of rage.

Phim nói về hai người anh em (với hai cuộc sống khác nhau hoàn toàn) cùng nhau về nhà để dự đám tang của mẹ. Người em vốn là một anh chàng đồng tính dễ thương làm phục vụ bàn trong một khách sạn.  Tình cờ trong khi phục vụ buổi đấu giá để được "hưởng trọn một đêm " với một quý ông lịch lãm [làm nghề trai gọi cao cấp] dành cho các quý bà, anh đã được một quý bà dành tăng phần thắng của bà cho anh.  Điều này đã làm cho anh chàng được đấu giá hoang mang vô cùng vì anh vốn là trai thẳng. Từ chối không xong, anh phải thực hiện cam kết và những tưởng sẽ phải qua đêm với cậu chàng phục vụ này.  Nhưng sự không chiếm dụng của cậu chàng này làm anh dần có cảm tình và dần thân thiết hơn với cậu, để rồi tình cảm ngày càng phát triển.....










REVIEW SUMMARY - from NEW YORK TIMES

In the aftermath of his mother's death, two estranged brothers find their lives spinning out of control in this gritty, gay-themed independent drama. As handsome Julian strives to form a love connection with a lonely bachelor, Michael falls so deep into hustling that he fails to see his own self-destruction. Meanwhile, Julian and Michael's only hope for the future is to acknowledge their shifting family dynamics, and accept the kindness of strangers to shield them from the coming storm. 

~ Jason Buchanan, Rovi









No comments:

Post a Comment